Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Бажаєте оформити замовлення
або задати уточнюючі питання?
Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.

Виробляємо соуси і заправки під вашою торговою маркою

Асортимент з 30+ продуктів
Різноманітність видів і розмірів упаковок
8 швидкісних фасувальних ліній
Заповніть форму і ми безкоштовно відправимо вам зразки всіх типів продукції і варіантів упаковок протягом робочого дня.
Зробіть перший крок
до створення свого бренду!
Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Заповніть форму, ми передзвонимо для уточнення деталей і відправимо вам розрахунок рентабельності для вашої продукції.
Бажаєте розрахувати рентабельність ВТМ?
Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Розробка рецептури
Консультація і пошук оптимального рішення за запитом клієнта. Розробляємо рецептуру і передаємо зразки на затвердження.
Фасування й упакування
готової продукції
Використовуємо сертифіковані
і безпечні матеріали
для фасування і упаковки продукції.
Дотримуємось вимог ISO 9000 та НАССР
Виробляємо продукцію відповідно до санітарних і технологічних норм
Розробка дизайну вашої упаковки
Забезпечуємо конкурентну перевагу за рахунок інформативної, оригінальної і запам'ятовуваної упаковки
Консультуємо і складаємо список необхідних документів для подачі заяви на реєстрацію торгової марки
Допомога в реєстрації торгової марки
Види продукції
Соуси для м'яса
Соуси ягідні
Соус «Чилі»
Соус «Солодкий чилі»
Соус «Чилі з лимоном»
Соуси азіатської кухні
Бажаєте обрати інший вид продукції?
Фасуємо соуси в 4 види упаковки
Саше
Скляна
пляшка
Діп-топ
Дой-пак
Заправки для салатів
Соєві соуси
Соус «Перцевий»
Заповніть форму і наш фахівець зв'яжеться з вами для уточнення деталей
Бажаєте обрати
інший вид продукту?
Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Зробіть перший крок до створення свого бренду!
Оцініть якість продукції та упаковки особисто. Відправляємо безкоштовні зразки всіх типів продукції і варіантів упаковок протягом робочого дня.
Виробництво продукції під вашою власною торговою маркою за 45 днів
Дізнаємося деталі і розраховуємо економічне обґрунтування проєкту.
10 днів
Консультація і складання технічного завдання
Вибираємо оптимальні вид упаковки
для кожного виду товару.
14 днів
Вибір типу і матеріалу
упаковки
Створюємо привабливу
і запам'ятовувану упаковку.
5 днів
Розробка дизайну
упаковки
Швидкісні фасувальні лінії
налаштовані на роботу з різними
видами упаковки.
1 днів
Фасування продукції
Доставляємо на ваш склад готову
до реалізації продукцію.
1 днів
Доставка продукції
Підбираємо і тестуємо сировину
для СТМ.
14 днів
Створення рецептури
і затвердження еталонних зразків
Отримайте розрахунок вартості вашого проєкту
Заповніть форму і ми безкоштовно відправимо розрахунок виробництва вашої лінійки продукції, який містить:
Опис технологічного процесу;
Терміни реалізації проєкту;
Вартість запуску проєкту.
Щомісяця виробляємо
2 000 000 одиниць продукції
Інноваційні технології, потужні виробничі лінії і укомплектоване згідно з усіма технічними нормами виробництво дозволяє нам виготовляти високоякісну продукцію практично в необмеженій кількості. А швидкісні фасувальні лінії налаштовані на роботу з різними видами упаковки.
Персональний менеджер супроводжує ваш проєкт на всіх етапах
Створення ВТМ проходить поетапно: враховуємо конкретний запит клієнта, пропонуємо оптимальний варіант рішення і розробки Private Label. Розробляємо необхідну рецептуру. Передаємо зразки на затвердження клієнту. Потім розробляємо оригінальний дизайн упаковки. Забезпечуємо повний супровід до реєстрації торгової марки.
Команда з ~ 10 експертів працює над вашим проєктом
Реалізацією вашого проєкту на всіх етапах займаються досвідчені технологи, економісти, юристи і логісти. Вони забезпечують злагодженість робіт протягом всього циклу створення власної торгової марки. На виході ви отримаєте готову до реалізації партію продукції під вашою СТМ.
Фасуємо, зберігаємо
і доставляємо більше
500 000 од. продукції щомісяця
Виконуємо фасовку товару в упаковку з сертифікованих і безпечних матеріалів. Наші виробничі площі дозволяють зберігати як невеликі, так і оптові партії продукції на власних складах. Забезпечуємо безкоштовну доставку продукції на ваш склад.
Залиште свої контакти, наш фахівець зв'яжеться з вами і відповість на ваші питання
Залишилися питання?
Інші напрямки
Спеції, прянощі та приправи
Суміші
для десертів
Соєві соуси
Сиропи, чаї, концентрати
для напоїв
Маринади для м'яса і птиці
Соуси
і заправки
Продукти для азіатської кухні
Джеми, топпинги і варення
Наші клієнти

Як відкрити бізнес на соусах і салатних заправках

Продаж соусів як бізнес приваблює багатьох початківців і досвідчених підприємців. Соус - пікантне доповнення до страви. Експериментуючи з різними соусами можна кардинально змінювати смак одного і того ж страви. Назва походить від французького «sauce», що перекладається як «соус». Слово «sauce» своєю чергою є варіацією латинського «salsa», що означає «солонуватий відвар». Рідка приправа на відміну від традиційної підливи відрізняється більш густою консистенцією і зазвичай не змішується з основним блюдом - подається окремо.

На домашній кухні рідка приправа допомагає господині без особливих зусиль урізноманітнити раціон. Наприклад, спагетті з різними видами соусів можна подавати до столу кожен день, видаючи за нове оригінальне блюдо. Французи вважають соус регулятором страви, одним з головних інструментів кухаря, за допомогою якого він може маскувати помилки, допущені в процесі приготування. Рідка приправа облагороджує їжу, надаючи їй нові відтінки смаку та аромату. Виробництво соусів як бізнес - безпрограшний варіант з кількох причин:

  • Попит на рідкі приправи незмінно зростає. Сучасні люди, розбещені достатком різноманітних продуктів харчування, готові платити за можливість спробувати блюдо з новим незвичайним смаком.
  • Виробництво соусів в обмежених масштабах не вимагає складного, дорогого промислового устаткування. Соуси на продаж можна готувати на домашній кухні.
  • Можливість налагодити випуск продукції під власною маркою з мінімальною особистою участю. Досить звернутися до фахівців компанії «Океан смаку», які допомагають підприємцям організувати прибуткову справу.

Бізнес на соусах - це можливість відкрити стабільно процвітаюче підприємство, яке гарантує власникам постійний дохід з невеликими фінансовими вкладеннями та витратами часу.

Особливості вживання та виробництва соусів

Зазвичай рідкі приправи не вживають в їжу окремо - вони слугують доповненням до страви. Головна мета використання соусу - надання нового смаку салату, м'ясу або гарніру. Соуси розрізняються інгредієнтами, консистенцією, способом термічної обробки входять до складу компонентів. За призначенням виділяють продукт до м'ясних, рибних, овочевих, солодких страв, салатів, макаронів та інших гарнірів.

Не кожен соус виробляється в промислових масштабах, що обумовлено придатністю компонентів до консервації, терміном зберігання і популярністю певного продукту. Масштабний бізнес з виготовлення соусів орієнтований на широку аудиторію. В іншому випадку неможливо прогнозувати стабільний прибуток. Тому завод з виробництва соусів випускає тільки популярні види продукції. На заваді для промислового виготовлення рідких приправ може служити недоступність або дорожнеча інгредієнтів.

Щоб робити соуси на продаж, потрібно знати потреби покупців. В Україні найбільш популярні майонези та кетчупи, а також соуси на томатній і яєчній основі. В якості основного компонента нерідко використовують натуральний йогурт. Такі рідкі приправи відрізняються універсальністю (підходять до багатьох страв), простим рецептом, доступними інгредієнтами.

Організація бізнесу з виготовлення соусів

Асортимент соусів надзвичайно широкий. Самі найпоширеніші - майонез, французький молочний (бешамель), томатний кетчуп, соєвий і песто, ткемалі та сальса, васабі та теріякі, тартар і журавлинний. Крім традиційних рідких приправ, які популярні в усьому світі, в кожній країні знайдеться чимало оригінальних рецептів з місцевим колоритом. Щоб налагодити бізнес з виготовлення соусів, знадобиться спеціальне обладнання. У заводських умовах в якості основи для приготування продукту використовується пюре з головних інгредієнтів - свіжоприготовлене або консервоване. Потім в основу додають спеції, прянощі та інші компоненти відповідно до рецепту.

Після завершення процесу приготування соус розливається в тару. Зазвичай продукт піддається термічній обробці, наприклад, пастеризації, для збільшення терміну придатності. У процесі пастеризації рідку приправу нагрівають до температури близько 80 ° C. В результаті гинуть мікроорганізми, здатні спровокувати псування продукту. Тривалість пастеризації залежить від виду інгредієнтів. Альтернативний варіант обробки - стерилізація. У цьому випадку нагрівання відбувається до температури близько 100 ° C. Основне обладнання для виробництва соусів в промисловому масштабі:

  • Конвеєрна лінія з підготовки та обробці свіжої сировини. Якщо для приготування продукту використовується готове пюре, знадобиться спеціальна установка, оснащена насосом. За допомогою установки пюре-основа перекачується з бочок місткістю 200 літрів в резервуар для варіння.
  • Пристрій для змішування інгредієнтів (промислові міксери).
  • Резервуар для варіння, який обладнується нагнітаючим насосом, мішалкою і диспергаторів (пристрій для тонкого подрібнення).
  • Деаератор (пристрій для видалення з продукту сторонніх газових домішок).
  • Гомогенізатор (пристрій для створення однорідної, стійкої суміші).
  • Машини для фасування та маркування (наклеювання етикеток).
  • Автоклави та стерилізатори.

Також знадобиться холодильне обладнання та робочі столи для виконання операцій вручну. Якщо планується виробництво соусів невеликими партіями, промислові установки можна замінити побутовими електроприладами - звичайним міксером, газової або електричної плити, блендером і кухонними інструментами. В умовах невеликого цеху можна виготовляти близько 15-45 літрів (50-150 упаковок по 300 мл) соусів щодня.

Оформлення документів для виробництва соусів

Щоб почати виробництво соусів, потрібно офіційно стати підприємцем - зареєструвати ФОП. В ході реєстрації вказують вид діяльності. В Україні код 10.84 (виготовлення спецій, соусів і приправ). Робота виробничого цеху і торгової точки буде правомірною після отримання дозволів від Державної служби з надзвичайних ситуацій (пожежна безпека) і Державної служби, що займається питаннями безпеки харчових продуктів. Поміж інших необхідних для комерційної діяльності документів - сертифікати відповідності на устаткування і сировину. Особливої ​​уваги потребують документи, які оформляються при прийнятті на роботу персоналу - трудові договори, санітарні книжки, накази про приймання на роботу.

Торгова точка з продажу соусів

Одна з головних задач підприємця - пошук збуту, постійне розширення клієнтської бази. В цьому випадку бізнесменові гарантований стабільний фінансовий результат. Збільшення каналів збуту відбудеться лише в разі високої якості продукту. Закон бізнесу простий. Якщо покупцеві сподобався смак соусу, він купить його знову. Реклама і маркетингові заходи (презентації, промоакції) допоможуть зацікавити потенційних клієнтів на початковому етапі. Основні канали збуту:

  • Кафе і ресторани, які мають на меті, аналогічні вашим - залучити й утримати клієнтів. Якщо ви можете переконати власників підприємств громадського харчування в цінності і унікальності свого продукту, вони стануть вашими покупцями.
  • Магазини та лавки, які спеціалізуються на продажу здорової їжі. Головні плюси міні виробництва продуктів харчування - можливість довести до досконалості рецептуру і уникати добавок, які потрібні для продовження терміну придатності і поліпшення органолептичних властивостей виробів. В першу чергу це консерванти і підсилювачі смаку. Багато сучасні люди трепетно ​​відносяться до складу продуктів, які вони їдять. В цьому випадку у ваших соусів буде відчутна перевага перед продукцією, яка випускається в промислових масштабах.
  • Власний магазин або павільйон. Продаж соусів як бізнес не вимагає покупки або оренди великого торгового залу. Площа павільйону може становити близько 6 м2.

Якщо ви вибираєте третій варіант, знадобиться купити торгове обладнання (прилавок, стелажі) і знайти продавця. Торгівля рідкими приправами у власному павільйоні на початковому етапі тягне за собою додаткові витрати, пов'язані з оформленням приміщення, придбанням і монтажем вивіски, а також касового апарату. Уникнути подібних витрат можна, якщо продавати продукцію через інтернет-магазин.

Підготовчий етап виробництва соусів

Сезонність виробництва соусів - один з нюансів, якому варто приділити увагу. Для приготування рідких приправ потрібні овочі, фрукти, олія, яєчно-молочні продукти. Влітку закупівля сировини не викликає труднощів. Взимку доведеться користуватися запасами, які заготовлені влітку. Щоб робити соуси на продаж і отримувати прибуток, потрібно знати переваги потенційних покупців. В рамках розв'язання цієї задачі на попередньому етапі вивчають цільову аудиторію. Інші важливі правила, які допоможуть налагодити успішний бізнес з виготовлення соусів:

  • Створення нових, неповторних рецептів. Одне з головних завдань - залучення уваги досвідчених покупців. Щоб ваш продукт вигідно виділявся із загальної маси, у нього повинен бути оригінальний смак. Розробляючи рецепт нового продукту, важливо розуміти, доповненням до якої страви він послужить - м'ясного, рибного, овочевого. Рідку приправу без конкретного призначення буде важко позиціювати на ринку.
  • Асортимент. Популярні та популярні види продукції - аджика, кетчуп, лечо, сацебелі, майонез. Вони обов'язково повинні бути в асортименті поряд з ексклюзивними новинками на основі незвичайних інгредієнтів, наприклад, журавлини, сливи або вишні, з додаванням м'яти та пекучого перцю.
  • Контроль якості сировини. Від якості інгредієнтів залежать смакові та ароматичні властивості готового продукту.
  • Контроль вартості закупівель. Від вартості сировини залежить собівартість і ціна готової продукції. Завдання підприємця - скоротити витрати на покупку інгредієнтів без шкоди для їх якості.
  • Розробка дизайну пакування та торгового лейбла (товарний знак, яким буде відзначена кожна упаковка товару).
  • Реєстрація торгової марки. Скориставшись послугами юриста, ви можете уникнути проблем в майбутньому, відстоюючи свої права на бренд.
  • Пошук каналів збуту. Можна відкрити власну торгову точку, яка буде спеціалізуватися на продажі соусів і супутніх товарів, наприклад, спагеті, рисової локшини, м'ясних напівфабрикатів.

Ці питання ретельно аналізуються на етапі бізнес-планування. Один з варіантів вигідної закупівлі - договір з місцевими фермерами, які постачають якісні овочі, фрукти, олія та продукти тваринництва за доступними цінами.

Стартовий капітал для бізнесу з виготовлення соусів

Щоб почати свою справу щодо виготовлення соусів, потрібно мати базові уявлення про кулінарні майстерності, вміти експериментувати з новими рецептами, змінюючи кількість і види інгредієнтів. В результаті можна створювати унікальні продукти, які складуть гідну конкуренцію типовим виробам, які є на ринку. Міні обладнання для виробництва соусів обійдеться в 400 тис. гривень. Йдеться про повноцінну конвеєрну лінію, на якій виконуються всі виробничі процеси, починаючи від підготовки сировини та закінчуючи фасуванням, маркуванням. Інші витрати, пов'язані з організацією бізнесу:

  • Купівля або оренда виробничого приміщення.
  • Заробітна плата працівникам - менеджеру із закупівель, технологу, оператору, прибиральниці, сторожа і вантажникам, менеджеру з продажу.
  • Закупівля сировини, пакування.
  • Консультаційні послуги юриста, фінансиста, бухгалтера. Фахівці допоможуть вибрати форму власності підприємства, правильно оформити всі папери, необхідні для організації бізнесу на соусах.

Виробниче приміщення має відповідати вимогам СЕС. Щоб безперешкодно продавати продукцію в масовому масштабі, потрібно отримати сертифікат якості, який видається спеціальною службою, що займається питаннями захисту споживачів та безпекою харчових продуктів. Площа приміщення не менше 50 м2. У цеху має бути місце для розміщення обладнання, складські площі, підсобні приміщення. Обов'язкові умови - система вентиляції, водопостачання і каналізації.

Щоб зменшити витрати, потрібно звернутися в компанію, яка спеціалізується на розробці нових торгових марок і виготовленні соусів під створеним новим брендом. Клієнту залишається лише регулярно отримувати партії товарів власної торгової марки. Фахівці компанії «Океан смаку» розкажуть, як відкрити бізнес з виробництва соусів з мінімальними витратами грошей і часу.

Головна перевага цього варіанту - відсутність необхідності закуповувати обладнання, сировину та упаковку. Витрати також знижуються шляхом зменшення числа співробітників (технолог виробництва, оператор обладнання) і відсутності необхідності купувати або орендувати виробниче приміщення.

Професійна допомога в організації виробництва соусів

Компанія «Океан Смаку» стане вашим надійним консультантом і партнером по створенню власної торгової марки, яка буде займатися виробництвом соусів. Щоб без праці відкрити прибутковий бізнес, потрібно звернутися до професіоналів, які вже мають досвід і знання в цій сфері. Для отримання докладного бізнес-плану потрібно зв'язатися з нашим менеджером і обговорити попередні деталі. Бізнес-план включає пункти:

  • Опис технології виробництва соусів.
  • Терміни реалізації проекту.
  • Вартість - обсяг фінансових вкладень, який необхідний для успішного старту проекту.

З моменту першого звернення клієнта до отримання готової партії продукції проходить не більше 45 днів. Це максимальний період від появи задуму до досягнення вами статусу чинного підприємця. На завершальній стадії ви отримуєте партію продукції, випущеної під вашим власним торговим знаком. Переваги співпраці з компанією «Океан Смаку»:

  • Персональний менеджер, який опікується проектом від першої консультації до успішного старту. Спеціаліст пропонує клієнту варіанти рецептів і упаковки (матеріал, дизайн), надає зразки продукції.
  • Командний підхід. Над проектом працює команда професіоналів, в яку входять технологи харчової промисловості, дизайнери, юристи та інші фахівці. Результат командної роботи - новий, унікальний продукт, популярний на ринку.
  • Висока якість продуктів харчування. Сертифікація за стандартом ISO 9000 підтверджує відповідність всіх етапів виробництва технологічним процесом з дотриманням санітарно-гігієнічних норм.

Пропонуємо клієнтам різні варіанти упаковки, починаючи від пакетів типу «дой-пак» і закінчуючи скляними або пластиковими баночками. Щоб безплатно отримати консультацію і зразки продукції, зв'яжіться з нашим менеджером. Вам потрібно зробити всього один крок, щоб скористатися досвідом і знаннями професіоналів, відкрити власну прибуткову справу, стати успішним бізнесменом!